Laat me los, schat

De perfecte relatie lijkt onmogelijk, maar toch was dat wat Sam en Nicky leken te hebben. Tien jaar lang beleefden ze het perfecte sprookje van de liefde, nooit werd er ruzie gemaakt, nooit werd er geroepen of geschreeuwd. Ze waren zielsgelukkig en hadden met elkaar, alles wat ze nodig hadden. Tien jaar lijkt lang, maar het had veel langer moeten duren. Wanneer ze uiteindelijk na tien jaar een vlammende ruzie krijgen, stormt Sam kwaad het huis uit en komt daarna nooit meer terug.Nicky verliest Sam op een manier dat zelfs in haar ergste nachtmerries niet voorkwam. Ze moet haar eigen manier vinden om met haar verlies om te gaan en heeft tijd nodig voor de harde beslissing die ze moet nemen.

Is Laat me los, schat het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Laat me los, schat