Laat me niet los

Yvonne Carmichael heeft altijd hard gewerkt voor het leven dat ze nu leidt: ze is een succesvolle geneticus, ze heeft een mooi huis en een goede relatie met haar echtgenoot en twee kinderen. Tot ze op een dag een onbekende, intrigerende man tegenkomt en een gepassioneerde affaire met hem begint, een impulsieve beslissing waarmee ze haar leven en alles wat ze belangrijk vindt op het spel zet. Aanvankelijk denkt Yvonne dat ze de affaire en haar dagelijks leven gescheiden kan houden, maar wat begint met zorgvuldig geplande ontmoetingen, mondt uit in steeds roekelozer gedrag en uiteindelijk in een onomkeerbare daad van geweld.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Laat me niet los het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Laat me niet los