Lady Kitty's fortuinlijke zoektocht

Lady Kitty's fortuinlijke zoektocht

Rank 1398 Gelezen 45 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 85 Favoriet 1 Recensies 5
Feelgood Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Het trouwseizoen gaat beginnen – en Kitty Talbot heeft geen minuut te verliezen om een rijke man aan de haak te slaan

Engeland, 1818. Als Kitty Talbot drie maanden voor haar bruiloft aan de kant wordt gezet, ziet haar toekomst er allesbehalve rooskleurig uit. Zonder een fortuin om de schulden van haar overleden, gokverslaafde vader af te betalen, zullen Kitty en haar zusjes financieel geruïneerd zijn.

Maar Kitty is strijdlustig, dus binnen twee weken verlaat ze het platteland en is ze op weg naar misschien wel het gevaarlijkste slagveld van Engeland, de Londense society. Het doel is simpel: vind binnen drie maanden een zeer vermogende vrijgezel die de Talbots kan redden van de armoede.

Hoewel Kitty bepaald niet getalenteerd of verfijnd is, is ze vastberaden om voor haar zussen een fortuin binnen te halen. Ze is genadeloos en manipulatief, en weet dat ze risico zal moeten nemen. Wie ze echter niet voorzien heeft, is Lord Radcliffe. Hij is de oudere broer van de fantastisch rijke Archibald de Lacy en ziet Kitty voor wat ze is: een zelfzuchtige fortuinzoeker. Hij wil haar plannen koste wat het kost in de war schoppen. Maar langzaam komt hij erachter dat Kitty misschien wel minder onuitstaanbaar is dan hij dacht.

Collega-auteurs over Lady Kitty’s fortuinlijke zoektocht

‘Wat een enorm meeslepend boek. Een pittig, grappig, gewoonweg heerlijk verhaal. Kitty Talbot is een fantastische, onverschrokken heldin!’ Sophie Kinsella

‘Het is absolute perfectie – alles waar ik van hou in een roman. Ik wou alleen dat het niet was afgelopen!’ Santa Montefiore

‘Bridgerton-fans zullen Sophie Irwins heerlijke debuut verslinden… Lady Kitty’s fortuinlijke zoektocht is een lekkernij om van te genieten!’ Kate Quinn

Romantiek
Romantiek