Leef!
  Lees een fragment

Leef!

Gelezen 237 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 85 Favoriet 20 Recensies 11
Non-fictie Artikelen 4 Newsroom 1 Lijsten 4 Spots 2   Topics 0

Nieuwe, luxe, full-colour-editie van 'Leef!' met een uitgebreid nawoord van Laura Maaskant.

In mei 2014 verscheen 'Leef!', het debuut van Laura Maaskant. Hierin vertelt zij hoe haar leven is veranderd na de diagnose 'kanker'. Die diagnose kreeg ze op haar vijftiende, en vier jaar later opnieuw. Hoe leeft zij met een ongeneeslijke ziekte? Laura kiest voor kwaliteit van leven en probeert elke dag intens te beleven.

Laura's verhaal kwam uitgebreid in de media, waaronder bij RTL Late Night (11 februari 2015) en Knevel & Van Den Brink (29 mei 2014). Ze raakte vele kijkers, die haar boeken gingen lezen. 'Leef!' kwam dan ook binnen op de 13e plaats in de CPNB Top 60.

In deze nieuwe, luxe, full-colour-editie van 'Leef!' vertelt Laura in een uitgebreid nawoord hoe het nu met haar gaat.

Kort na verschijning van haar boek richtte ze 'The Golden Life Foundation'op, een stichting die jonge ondernemende mensen helpt hun dromen te realiseren. Een deel van de opbrengsten van het boek gaat naar de stichting.

In het voorjaar van 2016 gaat de theatervoorstelling van 'Leef!' in première. Actrice Jamie Grant speelt de solovoorstelling, gebaseerd op het gelijknamige boek.

Literaire non-fictie algemeen
Ten Have