Leegte achter de dingen

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

In Leegte achter de dingen vertelt Claartje Kruijff hoe zij, nadat ze jarenlang werkzaam was als consultant in de Londense City, zich realiseerde dat ze diepgang in haar bestaan miste. Ze besloot van de zoektocht naar de zin van het leven haar beroep te maken en theoloog te worden. Nu is ze predikant in de Dominicus Kerk in Amsterdam. In Leegte achter de dingen behandelt Kruijff grote en kleine levensvragen over "zin en zijn', waarmee zij in haar eigen leven en in haar werk te maken krijgt.
Ze neemt de lezer mee in haar zoektocht naar geluk, betekenis en, bovenal, naar een handleiding om te leven. Op een open en kwetsbare manier doet Kruijff verslag van haar poging betekenis te vinden in het leven en laat ze je nadenken over wat je nu echt belangrijk vindt, in je relaties, in je werk en in het grotere geheel. Ook helpt ze je op weg in al die levensmomenten van vreugde en verdriet. Voor wie op zoek is naar verbinding en vervulling, zoals de lezers van De kracht van de kwetsbaarheid (Brené Brown) en Een levensregel voor beginners (Wil Derkse).
Ambo/Anthos B.V.

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker