Let's go Paleo

In Engeland, Duitsland en Verenigde Staten is het Paleo principe een echte hype. Ook in Nederland en Vlaanderen wordt het steeds bekender en dat komt met name omdat het geen dieet is maar een levenswijze. Word bewust van wat je eet en focus daarbij op de kwaliteit van het voedsel.

Sandra van Schijndel is al vele jaren actief bezig met voeding. Toen haar eigen gezondheid door vage klachten achteruit ging, startte ze de zoektocht naar de voor haar juiste voeding. De stap naar andere, echt pure voeding was een openbaring! Ze legde haar ervaringen vast in een boek met vele recepten in een makkelijk te volgen programma.
De Paleo gedachte gaat terug naar de eetgewoonten van onze voorouders. Onbewerkt voedsel zorgde er voor dat het lichaam uitstekend functioneerde. Ze wisten ook niet beter omdat bewerkt voedsel gewoonweg niet bestond.
Het boek bevat voor 28 dagen recepten voor ontbijt, lunch en avondeten, veel informatie over gezonde voeding en gezond leven.

Redactionele recensie

Recensies (2)

Meer recensies

Is Let's go Paleo het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Let's go Paleo