Let's Missbehave

“Werken met Carlijne is als eten in een 3-sterrenrestaurant.”
Oos Kesbeke
Jonnie Boer & Oos Kesbeke

“Alles in dit boek wordt heet opgediend en daarom is het zo’n feest.”
Michel Moet van Social Media Helden

“Culinaire hoogstandjes.”
Fotograaf Jan Bartelsman

“In kookboek Let’s Missbehave krijgen wij lady-chefs met onze passionele creaties een platform!”
Chef Sylvia Fransen

Eten is alles. Eten is liefde. Eten is samen. Eten is praten. Eten is begeerte. Eten is verlangen. En eten is absoluut seks.
Seks is voor iedereen anders. Net als verlangen en begeerte. Wat windt jou op? Niet iedereen praat daar even gemakkelijk over, maar voelen doen we allemaal. Je sexy voelen. Je mooi voelen. Je begeerd voelen. Begeerd willen worden. Verlangen naar die ene aanraking. Het net nog even uitstellen. Het niet langer kunnen houden. Die ene kus. Een hand in je nek, op je gezicht. Vingers in je haar. Opgewonden worden door een gedachte, door een glimp van een lichaamsdeel. Dat is allemaal onderdeel van verleiding en sensualiteit.

Een erotisch kookboek dat verbindt, waardoor we naar elkaar toe groeien. Teasende erotische verhalen, gecombineerd met heerlijke recepten zodat alle zintuigen geprikkeld worden …
Elk woord en elk beeld is bedoeld om te verleiden en op te winden, om over te fantaseren, om zelf in te vullen. Een van jullie staat in de keuken en de ander duikt in de verhalen. Samen de spanning opbouwen, opgewonden raken door de verhalen en geprikkeld worden door de geuren die uit de keuken komen. Van je oren tot in je tenen en weer terug. Terug naar seks en sensualiteit. We gaan weer voelen. Verleiden. Praten. Lachen. Spelen. Verbinden.

Let’s Missbehave ‘where food meets pleasure’

Is Let's Missbehave het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Let's Missbehave