Leugens en lattes

Leugens en lattes

Rank 1904 Gelezen 138 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 335 Favoriet 5 Recensies 10
Literatuur & Romans Artikelen 4 Lijsten 2 Spots 8   Topics 0

‘Emily uit De duivel draagt Prada krijgt de spin-off die ze verdient.’ Cosmopolitan

Emily Charlton is terug! Jaren nadat ze Runway en Miranda Priestly vaarwel zei, werkt ze als imagomanager voor de hotste sterren van Hollywood. Maar de volgende generatie ligt op de loer. Emily heeft een klapper nodig om relevant te blijven. Een klapper zoals topmodel Karolina Hartwell.
Karolina heeft het allemaal: een fantastische man, een prachtig kind, een succesvolle modellencarrière… en een strafblad. Als ze onterecht beschuldigd wordt van rijden onder invloed lijkt dat het einde van zowel haar carrière als haar huwelijk.
Emily ziet haar kans schoon. Samen met gezamenlijke vriendin en ex-topadvocate Miriam Kagan schiet ze Karolina te hulp. Onder het genot van ontelbaar veel skinny lattes zetten de drie vrouwen alles op alles om erachter te komen wie Karolina erin heeft geluisd en plannen ze de zoetste wraak die Manhattan ooit heeft gezien. En wie kan daar beter bij helpen dan de enige echte Miranda Priestly?
De pers over Leugens en lattes

‘Weisberger is terug met een uitstekend Prada-vervolg. Dit boek kan niet anders dan een groot succes worden.’ Library Journal
‘Lauren Weisberger heeft de scherpste en grappigste pen van allemaal: ik ben gek op haar.’ Jenny Colgan, auteur van Café Zon & Zee
‘Vlot, grappig en vol goede roddels. Een must-have.’ PopSugar

Literaire fictie algemeen
Carolien Metaal
Boekerij
12 maart 2019
12 maart 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Kamila Straatsburg Hebban Recensent

Amusant, diepgaand en geweldig! De beste Weisberger ooit!

door: Kamila Straatsburg

Het heeft een hele tijd geduurd, maar ze is er weer! En hoe! Lauren Weisberger (1977), beroemd geworden door haar boek De duivel draagt Prada, gebaseerd op haar eigen ervaringen als assistente bij een wereldberoemd modeblad en diens veeleisende hoofdredactrice, heeft een tijdje geworsteld met het...

Reacties op: Leugens en lattes