Levende Kristalcodes uit het Oude Volk

Levende Kristalcodes uit het Oude Volk

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
“Levende Kristalcodes uit het Oude Volk” (dat is de titel) is de sprankelende uitnodiging voor een dynamische bewustzijnsreis, inpikkend op de energie van de romans van Veronika waar de verwevenheid van de mensenwereld en de wereld van het Oude Volk centraal staan. Deze kaartenset activeert op lichte wijze de paden van uitwisseling tussen de dimensies, wat een diephelend effect heeft op ieder die deze paden gaat.

Veronika heeft zich uitgeleefd met de schitterende kleuren van ecoline wat het ‘artwork’ betreft. En ze heeft een draken-elfenschrift ‘ontvangen’ op de fluisteringen van de Oude Volk wezens en in haar eigen tijdloze hart.
Zestig prachtige bewustzijns- en ervaringskaarten zijn het geworden (met een boekje waarin je aanwijzingen vindt om met de kaarten te werken; het zijn meditatie- en ervaringskaarten). Wij zijn ervan overtuigd dat ze ook jullie hart zullen raken.
Sciencefiction & Fantasy
KI & CO