Levensimprint 2

Levensimprint 2

Levensimprint – Deel 2 bestaat uit twee bundels met de verzamelde spirituele gedichten van Maud Gizmoo.

Bundel 1: Territorium der Liefde (40 gedichten)

Bundel 2: Toen ik mij vond, vond ik jou (37 gedichten)

Elke ziel op aarde is uniek en krachtig op zijn eigen manier. Ieder mens wordt geboren met specifieke levenskracht. Deze kan alleen uitgeleefd worden als men in zijn gevoel staat. Als iemand echt zichzelf is, zonder conditionering. Het leven is een reis van genieten, liefhebben, ervaringen, uitdagingen en lessen. Deze bewegende reis verloopt voor ieder persoon anders, mede door wat erop het pad komt. Maar ook door hoe men hier mee om gaat en welke invloed omgeving hierop heeft. We komen allemaal hier om onze ziel te laten groeien. Dit kan door diepe liefde en vreugde, maar ook door diepe pijn en lijden. In alle ervaringen zit een meerwaarde. Elke ervaring geeft de ziel de kans om te groeien. Door grote uitdagingen kan er een noodzaak ontstaan eerst te moeten helen voor een persoon voor honderd procent in zijn eigen levenskracht kan staan. Helen, in het gevoel komen, zichzelf zijn en het eigen levensritme volgen. Dit zorgt ervoor dat iemand het leven kan leiden waarvoor hij hier is. Als er vanuit hart en ziel geleefd wordt, komt men pas echt in contact met zichzelf. En dan zal de levensimprint, waarmee een mens geboren wordt, pas echt manifesteren. Dan zal het persoonlijke doel waarvoor iemand is gekomen, tot uiting komen.
Poëzie
Gedichten (populair)