Levensstroom

Zodra je je levensimprint hebt ge(her)vonden, dan gaat je leven stromen. In deze levensstroom komt je levensimprint tot uiting. Hoe meer je met de stroom mee beweegt, hoe vloeiender het verloopt. Zoals elke waterstroom, heeft de levensstroom ook onverwachte wendingen. Het is aan ieder daarin mee te bewegen om, naast de nodige lessen en uitdagingen, te golven op geluk, liefde en vreugde. Zielen zijn nooit uitgeleerd, nooit uitgegroeid en zo zal levenswater nooit stil staan. Je levensstroom neemt je mee op de reis die voor jou bestemd is met alle facetten die daarbij horen. Er bestaat zonder donker geen licht en tijdens deze ervaringen is het aan ieder mens de keuze waar zij de aandacht op leggen.

Levensstroom bestaat uit de luiken Zielskraak en Zielsdeal. In Zielskraak komen de thema’s persoonlijke processen, spiritualiteit en energie tot leven. Zielsdeal geeft de aandacht aan liefde. De gedichten gaan over het levenspad van (zelf)liefde, geluk, uitdagingen, connectie en de magie die het leven te bieden heeft. Hoe meer deze levensboom rijkelijk vanuit hart en ziel gevoed wordt, hoe sterker en groter deze wordt.
Levensstroom raakt belangrijke en verschillende persoonlijke concepten aan waar de lezer onder andere steun, kennis en motivatie in kan vinden.

Door de levensimprint uit te leven, ontstaat de juiste levensstroom.

Poëzie
Gedichten (populair)