Liefde licht leven

Odilia heeft het vermogen om het leven te beschouwen en deelt graag de inzichten die daaruit voortkomen. Dat is misschien wel haar grootste passie: inzichten opdoen, verwoorden en delen. Ook de andere kant, de ander naar meer inzicht begeleiden door te spiegelen of onvoorwaardelijke aandacht te geven, is een grote passie voor haar. Odilia beschouwt het leven als een onuitputtelijke inspiratiebron waarin alles betekenis heeft, als een groot mysterie dat we steeds meer mogen leren kennen en dat toch altijd een mysterie zal blijven. In deze dichtbundel schrijft Odilia over leven en dood, verbinding en vrijheid. Laat haar woorden van Liefde, Licht en Leven je inzicht geven over liefde en transformatie, over puur mens zijn in al haar kwetsbaarheid, pijn en glorie.

Is Liefde licht leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Liefde licht leven