Liefde op zielsniveau Handboek

In het boek ‘Liefde op Zielsniveau’ werpt bestsellerauteur Fabio Vinago jou een unieke blik in de wereld van tweelingzielen en de 7 doorslaggevende fasen van het tweelingzielenproces. Als jonge twintiger was Fabio gefascineerd door alles wat de ziel belichaamde. Hij is ervan overtuigd dat deze spirituele, authentieke en ware liefde voor iedereen toegankelijk is.

Met dit boek laat Fabio je op een nuchtere, ondubbelzinnige en heldere wijze kennismaken met alle aspecten van het tweelingzielenproces. Je wordt op sleeptouw genomen in de mysterieuze wereld van tweelingzielen, je maakt uitgebreid kennis met thema’s als: een nieuwe dimensie van liefde, de verschillende relatietypen, het herkennen van je tweelingziel en de zogenaamde valse tweelingzielenconnectie. Bovendien besteedt de auteur aandacht aan de 7 doorslaggevende fasen van het tweelingzielenproces. Deze heeft hij vervolgens onderverdeeld in het doel van die welbepaalde fase, wat deze fase inhoudt voor de chaser en runner, de gemeenschappelijke kenmerken en hoe beiden tweelinghelften deze fasen tijdens hun tweelingzielenreis op een positieve manier kunnen implementeren

Als kerst op de taart krijg jij als lezer toegang tot het Tweelingzielen Dagboek. De samengestelde pagina’s laten jou kennismaken met de kracht van doelstellingen, de befaamde reflectiecirkel van Korthagen en het tweelingzielen visionboard. Met deze tools word je niet alleen aangemoedigd om het tweelingzielenproces positief te beïnvloeden, je wordt in staat gesteld om jullie connectie in kaart te brengen om tot slot jullie zielsliefde te transmuteren naar een heilzame en constructieve liefdesrelatie.

Religie & Spiritualiteit
Esoterie algemeen