Het hedendaagse Lenormand Orakel Handboek

Het hedendaagse Lenormand Orakel handboek

HET HEDENDAAGSE LENORMAND ORAKEL HANDBOEK Instant antwoord op al je levensvragen Iedereen die vertrouwd is met de wereldvermaarde Lenormandkaarten onderkent dat deze waarzegkaarten tot verbluffende voorspellingen leiden. Het Hedendaagse Lenormand Orakel Handboek is er eentje uit de duizend. Het opzet van de auteur bestaat erin om jou een vliegende start te geven bij het leren werken met de Lenormandkaarten én om je op een andere manier naar de kaarten te laten kijken. De 36 kaarten zijn onderverdeeld in tien levensthema’s. Per kaart tref je de medaillon, sleutelwoorden, een algemene betekenis, persoonlijkheids- en gezondheidskenmerken, relationele thema’s, werkgerelateerde items, financiële kwesties, evenals een advies. Uniek aan dit boek is de zogenaamde ‘soulmatemethode’. Via dit legpatroon achterhaal je of twee mensen al dan niet verbonden zijn op zielenniveau. Daarnaast is er een volledig hoofdstuk dat gewijd is aan de betekenis van de gewone speelkaarten en aan de duiding van de kaartkleuren (de harten, klaveren, ruiten en schoppen). Het boek besteedt verder uitgebreid aandacht aan de interpretatie van de zogenaamde ‘omgekeerde’ kaarten. Fabio’s veelzijdige en diepgaande manier van interpreteren is uniek. Zijn jarenlange ervaring met de Lenormandkaarten stelde hem in staat om dit compleet handboek te schrijven. Op die manier is het toegankelijk voor zowel de beginnende als de gevorderde kaartlegger. ‘Instant antwoord op al je levensvragen’ schetst voor eenieder in een mum van tijd een ondubbelzinnig beeld. Het boek is de perfecte leidraad opdat ook jij het werken met de Lenormandkaarten zou leren beheersen. Over de auteur Fabio is een ervaren kaartlegger en psychic medium die bekend staat om zijn no-nonsense aanpak. Recentelijk heeft hij ook de eerste Complete Gypsy Waarzegset (verkrijgbaar via www.bloom.be) aan zijn palmares kunnen toevoegen.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit