Zondagsleven

Rank 84 Gelezen 773 Aan het lezen 55 Wil ik lezen 1111 Favoriet 77 Recensies 66
Literatuur & Romans Artikelen 2 Lijsten 10 Spots 7 Hebban 1000 633   Topics 0   Leesclub

Rinkelende telefoons, felle lampen, rumoerige collega's én haar hond mag niet mee. Voor Jasmijn Vink. die autisme heeft, is het dagelijkse kantoorleven een ware beproeving. In Zondagsleven zoekt Jasmijn uit hoe ze, ondanks alle chaos, een veilige en overzichtelijke wereld voor zichzelf kan creëren. Hoe ze haar hoofd boven water kan houden - niet alleen op kantoor, maar ook op het turbulente pad van de liefde. Liefde voor haarzelf, voor haar hond Romy, voor de mensen om haar geen, en in het bijzonder voor die ene man die zo zijn best doet haar te begrijpen... Waar Zondagskind ging over opgroeien met autisme, gaat Zondagsleven over je eigen weg vinden en trouw blijven aan wie je bent.

HarperCollins Holland
06 oktober 2020
06 oktober 2020

Marjolein Hebban Recensent

Uniek en bijzonder inkijkje in het leven van een vrouw met autisme

door: Marjolein 5 likes ebook

Jasmijn Vink heeft autisme. De diagnose kreeg ze aan het eind van het vorige boek van Judith Visser: Zondagskind. Met Zondagsleven heeft Visser een vervolg geschreven over het volwassenen leven van Jasmijn. Maar het is zeker niet nodig om Zondagskind te hebben gelezen voordat je aan Zondagsleven...

Reacties op: Zondagsleven