Los uit het hart

"Mijn dossier is mijn CV," is nu het motto van deze GGZ ervaringsdeskundige. De weg naar een gelukkiger leven duurde lang en was een zware klim. Overspoeld door zintuiglijke prikkels en heftige emoties, was tomeloze fantasie haar beste vriend. Door het gevoel een buitenaards wezen te zijn tussen de mensen, dompelde Margriet onder in eenzaamheid. Het dreef haar bijna tot waanzin. Het schrijven van gedichten gaf haar inzicht in zichzelf en langzaam kwam vanuit dit aanvankelijk gesloten proces steeds meer los uit haar hart. Door de diepste dalen strompelend, opvliegend naar gevaarlijke hoogtepunten, met (ervaringsdeskundige) hulp naast zich, leerde zij haar kracht kennen en zichzelf accepteren en liefhebben. Daarmee vond ze de weg naar stabiliteit en kon zij haar hart openen.

Deze bundel is eerder verschenen in 2014 bij uitgeverij Free Musketeers. Omdat het thema actueler is dan ooit, brengt Margriet Pakvis- van As het opnieuw uit.

Is Los uit het hart het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Los uit het hart