lovecraft

Lovecraft in de polder

Gelezen 6 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 3
Fantasy & SF   Topics 0

Ingewanden liegen niet...

Ondanks klimaatdoem, nucleaire dreiging, dodelijke pandemieën, een polariserende wereld, een nieuwe ijstijd, grijs nanosnot, de meteoor die een einde aan alles zal maken en nog duizend-en-een dagelijkse beslommeringen, blijven de inwoners van de Lage Landen nuchter en bedaard. Zij weten immers dat de Oude Goden uit de zee zullen oprijzen om hun rechtmatige plek als heersers van het universum weer in te nemen. Dan, ja dan, is er genoeg om je druk over te maken. Tenminste, als je dan nog leeft en bij zinnen bent…

IJzingwekkende verhalen van de topvertellers van Nederlandse Sciencefiction-, Fantasy- en Horrorverhalen.

Auteurs: Mike Jansen, Johan Klein Haneveld, Jan J.B. Kuipers, Tais Teng, Jaap Boekestein, Bo Balder, Mark J. Ruyffelaert, Dick van der Bij, Peter Kaptein, Anaid Haen, Django Mathijsen, Jack Schlimazlnik, Frank Roger, Adriaan van Garde, A. Hertroys, R. Leeuwenhart

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy
EdgeZero
17 december 2018
17 december 2018

Reacties op: Lovecraft in de polder