Made by Koffietijd

Culinair   Topics 0

Tien jaar lang is er in de studio van Koffietijd dagelijks gekookt. Uit al die recepten hebben presentatoren Loretta Schrijver, Quinty Trustfull en Pernille La Lau, samen met BN'ers, de redactie én natuurlijk de kijkers, de 101 lekkerste gerechten geselecteerd. Made by Koffietijd is een kookboek dat net als haar tv-moeder niet perfect en een beetje rommelig is, maar altijd gezellig. Met een mix van gezonde, simpele maaltijden, wat lekkers bij de koffie, comfort food en zalige weekendgerechten. Van de lekkerste tomatensoep, Loretta's favoriete frietjes, tot zuurkool met een pakje boter. Met bijdragen van Caspar Bürgi als pater familias én de vijf huidige Koffietijdkoks London Loy, Klaas van Winsen, Jigal Krant, Pieter Kok en Hidde de Brabander. De creatieve Koffietijd-redactie is verantwoordelijk voor het koken, schrijven, stylen en fotograferen, dus dit kookboek draagt
met trots de naam: MADE BY KOFFIETIJD.

Culinair
Fontaine uitgevers