Mama worden

Het boek dat élke zwangere vrouw in huis moet hebben
Het eerste naslagwerk van eigen bodem over zwanger worden, zwangerschap, geboorte en kraamtijd, samengesteld door een team van specialisten onder leiding van prof. dr. Bernard Spitz (UZ Leuven) en Sofie Vanherpe (Mama Baas, de online community waar mama's en experts elkaar ontmoeten). DIT BOEK GEEFT TEKST EN UITLEG BIJ DE MEEST VOORKOMENDE GROTE EN KLEINE VRAGEN: » Hoe bereid je je voor op een leven met kinderen? » Wat te doen bij eventuele kwaaltjes, SOS-momenten of onzekerheden tijdens de zwangerschap? » Hoe evolueer je als mama en als partner tijdens dit hele avontuur, zowel fysiek als mentaal? » Hoe bereid je je voor op de bevalling? » Welke basics moet je weten over de kraamtijd? De informatie van experts en de persoonlijke mamaverhalen in het boek helpen je met meer empowerment door deze unieke en ongelooflijk mooie, maar soms wat verwarrende en vermoeiende periode. Als je weet dat iets perfect normaal is en erbij hoort, kun je alles in perspectief plaatsen en win je aan zelfvertrouwen.
Lannoo

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker