Maria onder hypnose

Intrigerende suggestie

Tijdens een van zijn vluchten pikt Jamie Forbes een noodsignaal op van Maria Ochoa. Haar man - de piloot - is tijdens de vlucht onwel geraakt. Forbes leidt haar door de landingsprocedure heen, terwijl hij in zijn eigen vliegtuigje naast het hare vliegt. Dan vliegt hij verder naar zijn eigen bestemming.
Hij wordt aan het denken gezet wanneer Maria in de kranten vertelt dat ze ervan overtuigd is dat de vreemde piloot haar onder hypnose de kist aan de grond heeft laten zetten. Heeft hij haar echt gehypnotiseerd? En hoe dan? Wat is de invloed van suggestie op ons leven? Gaandeweg ontrafelt hij een nog groter mysterie: de ware natuur van de mens wordt niet begrensd door ruimte en tijd.

Recensies (1)

Is Maria onder hypnose het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Maria onder hypnose