Medical Medium Life Changing Foods

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Medical Medium Life Changing Foods - Ned. editie 1e druk is een boek van Anthony William uitgegeven bij Succesboeken.Nl. ISBN 9789492665072

Anthony William, het Medical Medium, heeft tienduizenden mensen geholpen bij het genezen van hun kwalen die verkeerd gediagnosticeerd of niet effectief behandeld waren, of die artsen niet konden oplossen. Hij helpt mensen door te luisteren naar een hemelse stem die letterlijk in zijn oor spreekt, en hem vertelt wat de onderliggende oorzaak is van de pijn of ziekte van mensen en wat ze moeten doen om hun gezondheid te herstellen. In zijn eerste boek, de New York Times-bestseller 'Medical Medium' - ook in het Nederlands vertaald - onthult Anthony hoe je met een gerichte levenswijze, waarbij voeding een zeer belangrijke rol speelt, tientallen ziekten kunt behandelen. In dit boek, 'Medical Medium Life-Changing Foods', gaat Anthony dieper in op de genezende kracht van tientallen vruchten, groenten, kruiden en specerijen, en uit het wild afkomstige voedingsmiddelen die een bijzonder effect op de gezondheid kunnen hebben. Anthony beschrijft de eigenschappen van elk voedingsmiddel, de symptomen en aandoeningen die je ermee kunt verlichten of genezen, en de voordelen die je er op emotioneel en spiritueel gebied uit kunt halen. Het boek bevat tevens heerlijke recepten waarmee je maximaal van de heilzame eigenschappen van de voedingsmiddelen kunt genieten, variërend van zoete aardappel met gesmoorde kool tot honing-kokosijs.
Succesboeken

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker