Meedogenloze onschuld

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 1 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Niemand licht mij, Jamiel Demirci en mijn drugskartel op en brengt het er levend vanaf. Een hacker genaamd Alexandro Di’ Loriano, weet echter een godsvermogen van me te stelen en is sindsdien onvindbaar. Als ik hem eindelijk op het spoor kom stuur ik mijn mannen op hem af.
Mijn leven wordt overhoop gegooid wanneer ze niet met hem terug komen, maar met een jonge vrouw.
Ik zit alles behalve te wachten op een gevangene, maar de vrouw die nauwelijks een woord zegt, intrigeert me vanaf het eerste moment. Ondanks dat ik weet dat het een slecht idee is, neem ik haar mee naar mijn huis en met iedere dag die er verstrijkt, wordt het moeilijker om tegen mijn verlangen naar haar te vechten.
Maar wie is deze vrouw?
Haar leven en verleden zijn een raadsel, ze probeert niet eens te ontsnappen en zorgt zelfs voor me.
Terwijl ik opzoek ga naar antwoorden over haar, verlies ik andere dingen uit het oog. Iets wat ik me niet kan veroorloven en wat al snel voor problemen zorgt. Zal ik alle antwoorden vinden en mijn kartel kunnen blijven leiden of zal dit me duur komen te staan?

Feelgood
Meedogenloos (1)