Meest begeerde magnaat

Rank 165 Gelezen 15 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 1
Feelgood   Topics 0

Er komt een heel andere kant in de hardwerkende en verlegen postbode Noelle naar boven als de sloopkogel in haar appartementengebouw dreigt te gaan. De aanstichter van dit alles? Malcolm Blackberg, die net zo rijk is als mysterieus. Noelle gaat naar hem toe en zal hem eens even vertellen waar het op staat! Maar zodra ze het gebouw binnenstapt waar hij werkt, gaat het mis. Ze wordt per ongeluk aangezien voor zijn door de rechtbank opgelegde EQ-coach. Voor ze het weet, vliegt ze met de moeilijkste man die ze ooit ontmoet heeft het hele land rond. En ja, hij is angstaanjagend… maar de manier waarop hij soms naar haar kijkt met die prachtige ogen maakt haar gek. Hun coachingsessies worden steeds opwindender, maar Noelle is vastbesloten om haar doel niet uit het oog te verliezen. Als hij er ooit achter komt dat ze de boel bedondert, raakt ze alles kwijt!

Feelgood
Populaire fiction algemeen