Advertentie
STEUN JE BOEKHANDEL
Koop je boeken bij je lokale boekhandel.
Volg je favoriete boekhandel nu ook op Hebban.

Log in om je boekhandel te kiezen
5 0 4 1 3 0 2 0 1 0

Met tevreden klanten schiet je weinig op (audio book)

1

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie   Topics 0
Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang niet meer vanzelfsprekend en klanten bevelen je ook niet zomaar even aan bij anderen. Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je dan ook weinig op. De kunst is om van klanten ambassadeurs te maken. Want als je daarin slaagt, zul je ontdekken dat klantentrouw nog steeds bestaat en dat nieuwe klanten je via mond-tot-mondreclame weten te vinden. Op deze audio-cd presenteert bestsellerauteur Jos Burgers tientallen prikkelende adviezen om van klanten ambassadeurs te maken. Hij laat zien dat het loont om de verwachtingen van je klanten te overtreffen, zodat zij 'over je roepen' - en hoe je daar direct mee kunt starten. Met als resultaat: m r dan tevreden klanten! - Tientallen praktische en direct toepasbare adviezen voor profit- en non-profitorganisaties - Ge llustreerd met veel herkenbare en aansprekende voorbeelden uit de praktijk - Ingesproken door Jos Burgers zelf +


Genre
Non-fictie
Eerste editie
01 januari 2015
ISBN
9789089652980


Boekinformatie wijzigen
Jouw boekenplank Jouw waardering
Jouw recensie   Schrijf een recensie
? Onze partners



Reacties op: Met tevreden klanten schiet je weinig op (audio book)

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie. Recensies schrijf je onder Schrijf een recensie.