Mijn gedachten in gedichten

Als zuigeling van net drie weken jong kwam ik samen met mijn moeder, zus en broer naar Nederland waar mijn vader zich al gevestigd had als gastarbeider. Mijn ouders wilden hun kinderen een goede toekomst geven door hier in Nederland te werken en zo financiële zekerheid te bieden aan ons. De verschillen in cultuur, geloof en vele andere aspecten zorgden vaak voor leuke, maar ook verdrietige momenten. De gebeurtenissen rondom school, vrienden, en taal stroken niet altijd met de vaderlandse cultuur. De onuitgesproken gedragscodes, taboes waren van invloed op mijn gedrag die vaak resulteerde in een botsing wat resulteerde in een chaos. Ik heb deze momenten altijd van mij afgeschreven en in gedichten en korte verhalen gebundeld; Neem een kijkje in mijn gedachten.

Is Mijn gedachten in gedichten het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Mijn gedachten in gedichten