Mijn Geest werkt

Feelgood   Topics 0
Geef de Heilige Geest ruimte in uw hart

God heeft altijd een grote rol in mijn leven gespeeld. Althans, dat dacht ik. Later kwam ik tot het inzicht dat ik leefde in de veronderstelling dat God een plaats kreeg in mijn leven. Ik was Jezus zo dankbaar voor Zijn redding aan het kruis. Ik vroeg iedere keer om Gods genade. Op bijzondere wijze heeft God ingegrepen in mijn leven en mij laten inzien dat Hij zoveel meer in dit leven wilde doen. De Heilige Geest werd vaak genoemd, maar ik gaf deze Geest van God zo weinig ruimte. Pas nadat ik dat mocht inzien heb ik mijn leven geheel aan de Geest overgegeven en dit boek beschrijft wat er dan met je gebeurt. De Geest is geen macht waarover wij kunnen beschikken, maar de Geest is een persoon die over jou wil beschikken.

In dit boek geen theologie maar een eenvoudige en heldere uitleg die u direct in uw leven kunt toepassen. U zult merken dat u enorm kunt groeien in de relatie met Jezus als u de Geest alle ruimte gaat geven.
Feelgood
Scholten Uitgeverij B.V.