Mijn laatste bekentenis

Gelezen 57 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 26 Favoriet 0 Recensies 10
Thrillers & Spanning   Topics 0
Krissie Donald is gelukkig, heeft een goede baan als reclasseringsambtenaar en is vreselijk verliefd, maar door haar naïviteit en blinde toewijding raakt ze betrokken bij een moordzaak die alles in gevaar zal brengen – haar baan, haar relatie en haar leven.

Krissie is ervan overtuigd dat Jeremy, haar cliënt, onschuldig vastzit. Met haar hulp wordt de aanklacht tegen hem ingetrokken en wordt hij vrijgelaten. Krissies geluk is van korte duur als ze zich realiseert dat ze ongelijk had.
Jeremy is schuldig. Hij heeft niet alleen zijn zusje en schoonmoeder vermoord, maar zal ook iedereen vermoorden die tussen hem en z’n meisje komt.
Hij ziet Krissie als zijn nieuwe vriendin.
En haar partner Chas staat in de weg.

Literaire thriller
20 maart 2009
31 oktober 2009

Verrassende (vrouwen)thriller vol humor

door: Manon Hendriks 1 like

“Sex and the City meets CSI”. Zo wordt het tweede boek van schrijfster Helen FitGerald aangekondigd. Maar Mijn laatste bekentenis is grappiger dan Sex and the City en gruwelijker dan CSI.

In dit vervolg op Kleine meisjes uit 2007, gaat de nog wat onstabiele hoofdpersoon Krissie Donald weer aan...

Reacties op: Mijn laatste bekentenis