Mijn meissie - Een bijzondere woonsituatie

Lizzy woont met haar vader James als hij thuis is in Het Drakehuis. Ze is die dag druk bezig met schoonmaken in afwachting van haar vaders thuiskomst als de koeienbel bij de voordeur hard geluid wordt. Omdat vrienden en familie altijd via de keukendeur binnen komen, vertrouwt ze het niet en pakt ze haar geweer erbij voordat ze de deur opendoet. Geen twee tellen later ligt ze in een houdgreep op de veranda bij de voordeur. Zo ontmoet ze Brett, die zegt de eigenaar van Het Drakehuis te zijn, omdat haar vader dood is. Geschokt door dit nieuws probeert ze hem het huis uit te werken. Maar als hij geen duimbreedte wijkt, stopt ze met haar verzet en leren ze elkaar steeds beter kennen.

Is Mijn meissie - Een bijzondere woonsituatie het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Mijn meissie - Een bijzondere woonsituatie