Mijn moeder ziet ze vliegen

Dit boek is geschreven voor eenieder die zijn moeder ziet vliegen. Voor alle mensen die de vrouw, die haar leven gaf aan de zorg voor haar familie, ziet vervagen in vergetelheid. Verhalen geschreven met gevoel van klein verdriet maar ook met heel veel liefde, plezier en humor.

Met dit boek wil de schrijver aangeven dat er ondanks het verdriet wat er ontstaat bij het zien verwarren van je moeder je hier ook met een glimlach naar kijken kan. Beleef de dankbaarheid aan je moeder en vergeet haar en al haar avonturen nooit.

Het unieke aan het boek is dat het keerbaar is en dan te lezen is in het Engels. 22 korte verhalen met 48 pagina's vol leesplezier.

Recensies (1)

Is Mijn moeder ziet ze vliegen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Mijn moeder ziet ze vliegen