Mijn moeders prooi

Als kind wordt Richard ernstig mishandeld door zijn gestoorde moeder. De afschuwelijke omstandigheden thuis laten een spoor van verwoesting na. Als tiener probeert hij met alcohol en drugs te ontsnappen aan de schaamte, de angsten en de pijn. Hoezeer hij zijn moeder ook haat, toch zou hij willen dat zij hem beschermt tegen alle kwaad. De drugs eisen hun tol en Richard probeert herhaaldelijk zelfmoord te plegen. Hij belandt in een pleeggezin en vervolgens bij de marine. Langzaam leert Richard voor zichzelf op te komen. En ondanks de vele tegenslagen in zijn jonge leven zal hij tenslotte de kracht van vergeving en liefde leren kennen.

Recensies (1)

Is Mijn moeders prooi het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn moeders prooi