Mijn mooie dochter

Mijn mooie dochter

Gelezen 42 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 26 Favoriet 3 Recensies 8
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 1 Top25's 1   Topics 0
Kamryn en Adele zijn hartsvriendinnen. Tot Adele naar bed gaat met Kamryns verloofde Nate. Erger nog, Adele wordt zwanger en krijgt zijn kind. Kamryn wil haar verloofde en haar beste vriendin nooit meer zien. Jaren later ontvangt ze weer bericht van Adele. Zij is stervende en smeekt Kamryn in het ziekenhuis voor haar dochtertje Tegan te zorgen. Met een drukke baan en een nog drukker sociaal leven, is een vijfjarig meisje opvoeden wel het laatste waar Kamryn behoefte aan heeft. En Tegan lijkt ook nog sprekend op Nate. Maar er is verder niemand die zich het lot van het kind aantrekt. Heeft Kamryn wel een keus?
Een geweldige roman.' New Woman
Ontroerend en inspirerend.' Company
Met personages om nooit te vergeten en zuiver van stijl.' Heat
Dorothy Koomson is journaliste en woont in Londen en Sydney, Australi br>Bezoek haar website:
www.dorothykoomson.co.uk.

Meer artikelen

Lezersrecensies (4)

Zeer mooi

door: Suzan1990 1 like
Heel mooi geschreven het verdriet en de pijn zijn voelbaar. Je wordt meegenomen door alle personages in het boek. Het is een boek dat je het liefste in een keer uitleest.

Prachtig!

door: Saskia 1 like
Prachtig geschreven ontroerend boek! In het midden vond ik het heel even wat langdradig worden, maar dat maakte het eind weer helemaal goed. Zeker een heel mooi boek wat mij besloten heeft om Dorothy Koomson's tweede nederlandse boek Elk hart heeft een raampje ook aan te schaffen! :-)

Emotioneel

1 like
Wat een prachtig emotioneel boek! Makkelijk geschreven dus het leest ook nog eens fijn. Een echt ontroerend verhaal met bijzondere hoofdpersonen, moedig, teder en hartverwarmend. Een echte aanrader.

Recensie Mijn mooie dochter

door: Saskia Nobels 1 like
Ik vind het een mooi boek maar heb niet net zoals Fannie zitten huilen bij het boek. Geen top tien-er voor mij maar toch zeer zeker het lezen waard. Ik vond het van Dorothy erg knap hoe ze sommige dingen als een vijf-jarige omschrijft, erg goed gedaan! Zeker lezen dit boek.