Mijn politieman

Mijn politieman

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

In Brighton in de jaren vijftig, valt Marion voor Tom, de broer van haar vriendin. Volgens haar vriendin moet ze nergens op hopen want Tom is 'anders'. Toch lukt het Marion niet om hem te vergeten. Op zijn beurt heeft Tom veel bewondering en affectie voor Marion. Marion wordt lerares en Tom politieman. In deze hoedanigheid leert Tom de eloquente Patrick kennen die hem een wereld van kunst en glamour laat zien. Tijdens het laten tekenen van zijn portret bij Patrick thuis blijkt dat Tom meer voelt voor Patrick dan hij ooit voor Marion zou kunnen voelen. Maar omdat hun relatie gevaarlijk is, vraagt Tom Patrick of hij hem kan delen. Het is de enige mogelijkheid. Tom trouwt met Marion, Marion is overtuigd dat haar liefde genoeg is voor hen beiden en Patrick is er altijd bij. Totdat een van hen breekt en drie levens worden vernietigd.

Feelgood
Podium