MIST

Mist

Gelezen 160 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 121 Favoriet 5 Recensies 30
Literatuur & Romans Artikelen 5 Newsroom 2 Lijsten 3 Spots 7   Topics 0   Leesclub

Louis Koch heeft eindelijk zijn eerste, zelfgeschreven speelfilm uitgebracht. Dan wordt hij op de première benaderd door een jonge vrouw die beweert dat het verhaal van de film overeenkomt met de onopgeloste moord op haar moeder, jaren geleden in Louis’ geboortedorp. Ze komt met details die nooit in de media zijn geweest. Louis begint te twijfelen aan zijn eigen verhaal. Heeft hij dit wel echt verzonnen – en welke waarheid ligt er verborgen in een (alcoholische) nevel van vergetelheid?

Een filmisch geschreven en sterk geplot verhaal over een man die de grip op zijn werkelijkheid kwijt is en een duister verleden onder ogen moet zien.

Luitingh Sijthoff
14 september 2021
14 september 2021

Yvie Hebban Recensent

Een beschutte start

door: Yvie 1 like ebook

Eric Corton probeert zijn talenten zo veelzijdig mogelijk in te zetten. Acteren, hosten, presenteren, muziek maken en boeken schrijven; de artistieke duizendpoot deed het allemaal. In 2010 verscheen zijn eerste boek Wilde Wereld, waarin hij zijn ervaringen als ambassadeur van het Rode Kruis...

Reacties op: Mist