Moeder, moeder

Gelezen 26 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 22 Favoriet 1 Recensies 5
Thrillers & Spanning Artikelen 1   Topics 0

Het gezin van Josephine Hurst loopt op rolletjes. Met twee mooie dochters, een intelligente zoon, een goedverdienende echtgenoot en een vrijstaand huis heeft ze alles wat haar hartje begeert. Maar wanneer haar dochter Rose wegloopt met een onbekend vriendje verstevigt Josephine de greep op haar gezin, en transformeert haar onberispelijke huis in een donkere gevangenis.

Roses jongere zus Violet benijdt de door Rose hervonden vrijheid en zoekt de hare in drugs en extreme diëten. Hun broer Wil lijdt aan epilepsie en asperger, en wordt voor zijn eigen veiligheid thuisgehouden. Vader Douglas zoekt zijn ontsnapping in sterkedrank. Josephine kan het mooie plaatje maar met moeite bij elkaar houden en wanneer een gewelddadig incident leidt tot een bezoek van Jeugdzorg dreigt de schokkende waarheid te worden onthuld.

Literaire thriller
06 maart 2014

Natascha van der Stelt Auteur

Beklemmend en bloedstollend

door: Natascha van der Stelt 1 like

Het lijkt alsof er een nieuwe trend zichtbaar is in thrillerland. Er verschijnen steeds meer boeken die voorheen als roman werden gecategoriseerd en nu het label thriller krijgen, ondanks dat het verhaal niet voldoet aan kenmerken van het genre. De verhalen zijn vooral spannend te noemen. Onlangs...

Reacties op: Moeder, moeder