Moederliefde

Moederliefde

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Het vervolg op 'En toen was er licht' is een ontroerende, spirituele roman over het moederschap en alles wat daarbij komt kijken. Susan en Alex hebben een grote kinderwens. Nadat zij tien jaar hebben geprobeerd om via de natuurlijke weg kinderen te krijgen, besluiten zij om naar het ziekenhuis te gaan. Meteen bij de eerste ivf-poging wordt Susan zwanger van een zoon.

Vanaf het begin van het ivf-traject wordt Susan geconfronteerd met negatieve gedachten en emoties. Deze worden na de geboorte van haar zoon nog sterker. Door de relatie met haar zoon voelt zij dat haar overleden ouders nog steeds haar leven bepalen. Om haar geluk te vinden realiseert zij zich dat ze de afhankelijkheidsverbinding met haar ouders én met haar zoon moet loslaten. Pas dan kan zij weer vanuit zichzelf stralen.

Susan is zich er als kind van bewust dat zij met engelen en andere zielen kan praten. De engelen helpen haar en ook haar ouders staan haar vanuit de hemel bij. Zij leren haar om helemaal in het moment aanwezig te zijn en onvoorwaardelijk van zichzelf en het leven te houden.

Esoterische en spirituele roman
Uitgeverij Boekenbent