Moord in de bibliotheek

Rank 4218 Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

De gepensioneerde kolonel Arthur Bantry en zijn vrouw Dolly wonen in Gossington Hall. Op een ochtend vindt de meid in de bibliotheek het lichaam van een onbekende, jonge, opgemaakte blondine. Arthur schakelt de hulp in van inspecteur Slack en hoofdinspecteur kolonel Melchett van de lokale politie. Dolly telefoneert naar Miss Marple. Volgens de autopsie overleed de vrouw de vorige avond tussen 10 en 12 uur ten gevolge van wurging, werd ze gedrogeerd en blijkt ze bovendien nog maagd te zijn. De eerste verdachte is buurman Basil Blake, die werkt voor een filmproducent. Hij gaat uit met een blondine, maar zij blijkt nog in leven te zijn. De achttienjarige danseres Ruby Keene, die in het Majestic Hotel verblijft, wordt opgegeven als vermist. Haar nicht Josie Turner identificeert het lijk als dat van Ruby. Aan miss Marple om deze zaak op te helderen.

Graphic Novel
Dark Dragon Books B.V.
01 januari 2018
22 december 2020

Reacties op: Moord in de bibliotheek