Morgen en morgen en morgen

Morgen en morgen en morgen

Rank 57 Gelezen 16 Aan het lezen 13 Wil ik lezen 254 Favoriet 1 Recensies 5
Literatuur & Romans Lijsten 3   Topics 0

'Briljant. Morgen en morgen en morgen is een van de beste boeken die ik ooit heb gelezen.' John Green
Op een ijskoude dag in zijn eerste jaar op Harvard stapt Sam Masur uit de metro en ziet Sadie Green. Hij roept haar naam. Even doet ze alsof ze hem niet hoort maar dan draait ze zich om. Het is het begin van een legendarische samenwerking. Sam en Sadie zijn nog geen vijfentwintig, ze zijn briljant, succesvol en beroemd vanwege hun gamedesigns. Maar dit zal ze niet beschermen tegen hun ambities of tegen de liefde.
Morgen en morgen en morgen is een opwindende en duizelingwekkende roman over vriendschap, beperking, creativiteit, en boven alles over onze behoefte aan verbinding: lief te hebben en geliefd te worden. Ja, dit is een liefdesverhaal, maar een zoals je nooit eerder hebt gelezen.
'Schitterend. Zevin heeft het boek geschreven waarvoor ze is geboren. Dit boek zal iedereen voor zich winnen die nog nooit een videogame heeft gespeeld, en zal een instant cult status krijgen bij degenen die dat wel hebben gedaan.' Kirkus, starred
'Een duizelingwekkende, epische roman over vriendschap.' Publisher's Weekly, starred
'Afwisselend grappig, ontroerend en soms hartverscheurend: dit boek heeft me omver geblazen.' Nathan Hill
'Een schitterende ode aan het leven, met al zijn rozentuinen en mijnvelden. Dit boek lezen is lachen, rouwen, leren en groeien.' Tayari Jones

Gerda Baardman
Nieuw Amsterdam
17 januari 2023
17 januari 2023

Reacties op: Morgen en morgen en morgen