Na dit leven

Na dit leven

Gelezen 38 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 25 Favoriet 3 Recensies 2
Non-fictie Lijsten 2 Top25's 1   Topics 0
Eben Alexander gaf al vijftien jaar les in de neurochirurgie toen hij een bijna-doodervaring kreeg na een zeldzame vorm van hersenvliesontsteking. Zeven dagen lang was hij buiten bewustzijn, tot hij onverwacht uit zijn diepe coma ontwaakte. Wat hij zich kan herinneren uit die tijd staat voor altijd in zijn geheugen gegrift: hij is ervan overtuigd geraakt dat er meer is na de dood. In dit fascinerende boek - dat in Amerika op de eerste plaats van de New York Times-bestsellerlijst binnenkwam - vertelt hij zijn ongelooflijke verhaal.
Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
Elisabeth van Borselen
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
26 augustus 2014
9789400504073 , 9789400501904 , 9789044968699 , 9789400509047

Recensies

Indrukwekkend

door: jaap-molema 1 reactie 1 like
Leest makkelijk en hoewel niet alle vragen worden beantwoord, toch van onder de indruk.

Fascinerend

door: EllyK 1 like
Krijgen we een kijkje naar wat hierna komt of houdt ons brein ons voor de gek. Een zeer interessant boek, maar ik blijf nog steeds met vragen en twijfels zitten. Een eerder gelezen boek over mensen met een bijna-dood ervaring gaf me dezelfde leeservaring.