Naakt chocolade eten

Knuffel twaalf keer per dag
Aanrakingstherapeuten geloven dat iedereen dagelijks vier knuffels nodig heeft om te overleven, acht om goed te blijven functioneren en twaalf als je wilt groeien in je relatie. Knuffels brengen meetbare fysieke veranderingen teweeg bij zowel de geknuffelde als de knuffelaar. Ze hebben ook een positieve invloed op het cortisolgehalte, een hormoon dat ons helpt met stress om te gaan.
Waarom zijn knuffels zo krachtig? Omdat ze ons vertellen dat we geliefd zijn en bemind worden. Ze vertellen ons dat we de liefde waarde zijn. Een knuffel laat je voelen dat je niet alleen op de wereld bent.
Kunnen knuffels een relatie romantischer maken? Absoluut! Met een knuffel kun je een partner die eigenlijk niet wil praten overhalen toch zijn mond open te doen. Knuffelen brengt de ontspanning teweeg die vooral vrouwen nodig hebben om naar een volgend niveau van opwinding te komen.
En wie zijn partner vaak knuffelt, laat weten dat zijn gevoelens veilig zijn bij de ander, en dat hij niet bang hoeft te zijn voor afwijzing of eenzaamheid. Niets bereidt de weg naar een hartstochtelijk samenzijn zo goed als iemand laten voelen dat hij of zij veilig is.

Verliefd, verloofd, getrouwd? Dit boekje staat vol met romantische tips en verleidingstrucs voor prille én reeds gevorderde geliefden.

Is Naakt chocolade eten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Naakt chocolade eten