Nachtmerries

Rank 7745 Gelezen 283 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 151 Favoriet 11 Recensies 23
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 2 Top25's 2   Topics 0

Wat als je ergste nachtmerrie werkelijkheid wordt?

De universiteit van Cambridge wordt geteisterd door een verontrustend groeiend aantal zelfmoorden van studenten. Rechercheur Mark Joesbury leidt het onderzoek en moet meer slachtoffers zien te voorkomen. Daarvoor zet hij de jonge en gedreven politieagente Lacey Flint in, die undercover als onzekere studente in het campusleven duikt.

Alleen psychiater Evi Oliver weet wie Lacey echt is, omdat zij ook onderdeel uitmaakt van het onderzoek. Langzaam ontdekken ze een verschrikkelijke trend en als Lacey dezelfde afschuwelijke nachtmerries krijgt als die waarvan de zelfmoordslachtoffers voor hun dood last van hadden, wordt duidelijk dat zij de volgende is.

Literaire thriller
14 januari 2014
14 januari 2014

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Joop Liefaard Hebban Recensent

Veel vaart en spanning maar de ontknoping eindigt te abrupt

door: Joop Liefaard 1 like

In de studentenstad Cambridge pleegt een aantal studenten zelfmoord of onderneemt een poging daartoe. Op zich is dit, hoewel erg triest, niets bijzonders. Zelfmoorden onder studenten komen wel vaker voor maar toch denkt psychologe Evi Oliver dat er in Cambridge meer aan de hand is. Degenen bij wie...

Reacties op: Nachtmerries