Namens alle Tukkers - Geluk in'n Tuk

André Manuel Harry Nijhuis Hein de Kort
Nederlanders zijn altijd druk. Ze rennen van afspraak en van deadline naar deadline. Dat gehaaste leidt tot een chronisch tekort aan tijd. Dat zijn we in Twente zat! Wij gaan de strijd aan tegen het eeuwige moeten van de Nederlander. Natuurlijk hebben we in Twente ook overvolle agenda's. Toch genieten we meer van het leven.
Dit boekje is onze versie van een zelfhulpboek. Een Twentse gids in - zoals we dit in de Randstad noemen - people skills en time management.
Maak even tijd om onze leefwijzen te lezen. Twents geluk gunnen we namelijk iedereen. Jouw geluk zit in dit kleine boekje.

Is Namens alle Tukkers - Geluk in'n Tuk het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Namens alle Tukkers - Geluk in'n Tuk