Niets is alles wat er is

‘Jij bent het licht in mijn duisternis, je bent mijn alles in tijden van niets.’

+++

De nieuwe roman van Erik Segers is weer iets heel bijzonders. Een licht erotische, filosofische, tragikomische roman over een smoorverliefd koppel dat door een ongelukkige speling van het lot (toeval of niet?) niets meer heeft, behalve elkaar. Er vloeien tranen, maar ze geven niet op. Tot ze ook elkaar verliezen en ze nog minder dan niets hebben. Zijn ze echt alles kwijt? Ze raken allebei verzeild in een onthutsend en spannend avontuur vol vraagtekens en boosaardige figuren. Hoop doet leven, maar ook lijden. En gelukkig ook lachen.

In ‘Niets is alles wat er is’ zet Erik Segers een stap terug: minder grappen en grollen, minder pagina’s, minder personages, minder plots, minder seks. Want less is more.

+++

‘Een modern Romeo en Julia-verhaal, mét een happy ending’

Recensies (2)

Meer recensies

Is Niets is alles wat er is het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Niets is alles wat er is