Nieuwe avonturen van de kleine Nicolaas

In deze Nieuwe avonturen van de kleine Nicolaas volgen we de verdere belevenissen van de verwende Godfried, de brave Agnanus, de gezellige dikkerd Alcestus, de mooie Marie-Hedwig en natuurlijk de kleine en ondeugende Nicolaas. Deze niet eerder in boekvorm verschenen verhalen laten ons opnieuw genieten van de humor, de tederheid en het bijzondere taalgebruik van de kleine Nicolaas en zijn vrienden.
De kleine Nicolaas heeft wereldwijd miljoenen fans. Van deze bundel niet eerder gepubliceerde verhalen zijn alleen in Frankrijk al meer dan een half miljoen exemplaren verkocht. Zijn avonturen werden in meerdan twintig talen vertaald.
Ren oscinny (1926-1977) was de schrijver van beroemde stripreeksen als Asterix en Lucky Luke.
Jean-Jacques Semp 1932) is een van de beroemdste tekenaars ter wereld. Hij werkt voor o.a. Paris-Match en The New Yorker.
Over De kleine Nicolaas:
'Geen bladzij of je schiet in de lach.' - Het Parool
'De kleine Nicolaas lezen is pure pr ' - NRC Handelsblad
'Een held voor jong en oud.' - Algemeen Dagblad

Is Nieuwe avonturen van de kleine Nicolaas het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Nieuwe avonturen van de kleine Nicolaas