Nooit meer hoofdpijn

Over de oorzaken en achtergronden van steeds terugkerende hoofdpijn en wat we eraan kunnen doen. Ruim drie miljoen Nederlanders hebben regelmatig hoofdpijn. Misschien bent u ook een van die mensen die regelmatig uitgeschakeld worden door hoofdpijn, schijnbaar zonder directe aanleiding of oorzaak. En wat doet u daaraan? Pijnstillers slikken? In een donkere kamer liggen en wachten tot het overgaat? Een nog belangrijkere vraag: wilt u er vanaf?

Dit boek vertelt over de werkelijke oorzaken van hoofdpijn. Het nodigt u uit om bij uzelf te rade te gaan en vraagt u verantwoordelijkheid te nemen voor uw klachten. Zonder daar een schuldgevoel bij te hebben. Het vraagt u ook te kijken naar oude gedachtepatronen en contact te maken met uw eigen wijsheid. Wees eens eerlijk... herkent u uzelf in de omschrijving van 'Piekeraar', de 'Ik-doe-het-zelver', de 'Jaknikker', de 'Oppotter', of een van de andere types die in dit boek beschreven worden?

Aan de slag dan! Want behalve een gedegen uitleg over de diepere oorzaken van hoofdpijn, biedt 'Nooit meer hoofdpijn' u ook oplossingen en strategieen om mee aan de slag te gaan. Lees en vind de sleutel om uzelf voorgoed van uw hoofdpijn te verlossen! Het boek kan ook interessant zijn voor uw familie of gezinsleden die meer willen weten over de achtergronden van deze hardnekkige kwaal.

Is Nooit meer hoofdpijn het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Nooit meer hoofdpijn