Object van mijn verlangen

William houdt ervan toe te kijken, maar het gaat verder dan dat. Hij wil zijn vrouw verslonden zien worden door een andere man, wat zijn diep gewortelde verlangen aanwakkert om voor een vrouw te vechten. Hij wil dat ze van een andere man geniet, om vervolgens nog meer van hem te genieten. Normaal gesproken doet hij dat alleen wanneer hij al een tijdje samen is met een partner. Maar deze keer is anders. Lindsay is het meisje dat hij al sinds hun studietijd wilde hebben, maar in die tijd kon hij er niets mee omdat hij toen nog niet het alfamannetje was dat hij geworden is. Na een investering binnen te hebben gesleept, viert het stel dit met drankjes in de bar van een hotel, samen met Justin, Lindsay's assistent. Terwijl de uren verstrijken, krijgt het flirten een serieus kantje en het feestje wordt boven op de hotelkamer voortgezet.

Dit is een expliciet erotisch, kort verhaal van ongeveer 5.250 woorden. Het bevat grof taalgebruik en seksuele thema's. Het is uitsluitend bestemd voor volwassenen die in dit type materiaal geïnteresseerd zijn, om het te lezen in rechtsgebieden waar de verkoop en het gebruik ervan niet in strijd is met plaatselijke wetgeving aldaar.

Is Object van mijn verlangen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Object van mijn verlangen