Obsidian

Obsidian

Rank 5327 Gelezen 572 Aan het lezen 13 Wil ik lezen 238 Favoriet 63 Recensies 22
Young adult Artikelen 3 Lijsten 6 Spots 13 Hebban 1000 445   Topics 0

In 'Obsidian', het eerste deel van de fantasyserie 'Lux' van Jennifer L. Armentrout, maakt Katy kennis met haar nieuwe buurman Daemon. Deze buitengewoon aantrekkelijke jongen blijkt helaas vreselijk arrogant te zijn, en ze kunnen het totaal niet met elkaar vinden. Dan wordt Katy aangevallen door een vreemde en stopt Daemon de tijd door met zijn hand te zwaaien. Daemon is namelijk een alien en het is niet Katy die wordt aangevallen, maar Daemon zelf.

Dit eerste deel van Jennifer L. Armentrouts 'Lux'-serie is zo goed dat je meteen verder wilt met deel 2, 'Onyx'.

Young Adult

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Marloes Auteur

Twilight light

door: Marloes

De liefhebbers van de serie ‘Twilight’ kunnen hun hart ophalen. Na Stephenie Meyer waagt nu ook Jennifer L. Armentrout zich op het pad van de buitenaardse wezens. In Obsidian, de eerste roman uit de serie ‘Lux’ geeft ze het startsein voor een interessante serie.

Obsidian vertoont in verhaallijn...

Reacties op: Obsidian