Omdat mijn lichaam het wil

Beneveld door liefde, lust en soms ook alcohol beschrijft Esmee Schenck de Jong haar gevoelsrijke erotische belevenissen met groot literair plezier.
Met haar soms wat absurdistische humor en eigenzinnige observaties weet ze je op wervelende wijze mee te slepen in haar avontuurzucht. Door haar nieuwsgierige ogen kom je in nieuwe werelden en worden je opvattingen over de liefde en lust uitgedaagd, zoals zij dit ook bij zichzelf doet.
Een taboe- en genrevrije verhalenbundel om als een grote reep chocola in een enkele zitting te verslinden. Omdat mijn lichaam het wil is zowel een ode aan de vrije liefde en seksualiteit als een viering van het leven. Krachtig en fragiel, soms meer het een, soms het ander.
Voor zij begon als schrijver en kinderboekverkoper werkte Esmee Schenck De Jong (1992) onder meer in de zorg, als b-model, facilitair manager, in een museum en in een jeugdbibliotheek. Ze publiceerde eerder in de Volkskrant en voor platforms als VICE en Stichting Lezen. Omdat mijn lichaam het wil is haar debuut.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Omdat mijn lichaam het wil het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Omdat mijn lichaam het wil