Onbegrensde liefde

Rank 885 Gelezen 279 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 145 Favoriet 13 Recensies 8
Feelgood Lijsten 1 Spots 7   Topics 0
Onbegrensde liefde is deel 2 van de romantische serie 'Onbreekbaar' van Lisette Jonkman. Supersnel geschreven, grappig en hot!

Het zou bij scharrelen blijven. Vrienden met benefits. Dat hadden ze zich allebei voorgenomen, maar Ferdi en Abby moeten toegeven dat ze tot over hun oren verliefd op elkaar zijn. Ferdi zou dat het liefst van de daken schreeuwen, maar Abby wil het een beetje onder de pet houden niet alleen vanwege haar snel ontluikende modellencarrière, maar ook vanwege haar gestoorde ex Tom. Toch wordt het in rap tempo serieuzer tussen hen, hoewel Abby zich blijft afvragen of ze wel toe is aan een nieuwe relatie. Net als zij zich wil overgeven aan haar gevoel, breekt Ferdi haar hart en staat ze er onverwacht helemaal alleen voor.

Feelgood

Literaire fictie algemeen
Onbreekbaar (2)
Uitgeverij Luitingh-Sijthoff B.V.
26 oktober 2018
23 oktober 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Met haar eigen unieke stempel weer een typische Jonkman

door: Jacky van Dijk 2 likes

Wie Lisette Jonkman (1988) volgt op social media, heeft van dichtbij kunnen meekijken naar hoe de ‘Onbreekbaar’-trilogie van deze feelgood-auteur tot stand is gekomen. In een kort tijdsbestek van hard werken en vele slapeloze nachten, stampt Jonkman er ‘eventjes’ drie (e)boeken uit....

Reacties op: Onbegrensde liefde