Ons kookboek

Wat in 1927 begon als een eenvoudig Ons Kookboekje groeide uit tot dé kookbijbel in Vlaanderen. Ons Kookboek ® staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid en evolueert mee met de culinaire trends en ontwikkelingen.

Deze vernieuwde versie van Ons Kookboek ® mag daarom niet ontbreken in je keuken!

Met de toevoeging van nieuwe producten, tendensen en kooktechnieken biedt dit lijvige boek een schat aan informatie, weetjes, tips en 1.892 hedendaagse recepten voor zowel de dagelijkse als de gastronomische tafel. Een degelijk basiskookboek voor de beginnende kok en de doorgewinterde foodie.

Ons Kookboek ® is en blijft dé kookbijbel van Vlaanderen!

Veel kookplezier!

Is Ons kookboek het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ons kookboek