Onthullingen

Onthullingen

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 1 Recensies 0
Kinderen en dronkaards spreken de waarheid. Wat doen schrijvers met de waarheid? Schrijvers zijn soms kinderen, bedrogen mensen, kampioenen, verliezers, twijfelaars, zeurpieten, leukerds en ja, soms dronkaards. Ze zeggen ongezouten de waarheid, verbloemen haar, dikken haar aan of houden een slag om de arm.

De auteurs in deze bundel brengen hun eigen waarheden aan het licht. Bovenal onthullen ze iets van zichzelf: hun liefde voor het verhaal, hun verknochtheid aan het woord en de gezamenlijke wil om de lezer enkele uren puur leesplezier voor te schotelen.

AUTEURS
Ronald van Assen, Alice Bakker, Esmeralda van Belle, Lieve van den Berg, Silvia van Gimst, Elly Godijn, Jos Govaarts, Fiona Hack, Liesbeth Jochemsen, Antoinette Kalkman, Marc Kerkhofs, Johan Klein Haneveld, Wibo Kosters, Jeroen Kraakman, Monique Kroezen, Ingeborg van ’t Pad Bosch, José van Winden en Jolanda Zuydgeest.
Korte verhalen , Literatuur & Romans
Godijn Publishing